söndag 6 februari 2011

Hemma igen

Om det är någon, mot förmodan, som inte har förstått det så blev det inget Karlstad, det var inte min grej helt enkelt, jag vet inte om det är rätt val men det är vad jag vill och det måste ju vara på vägen iaf?
Jag har varit hemma i Degerfors hos min mor i helgen, hon har bakat och jobbat och jag har sökt jobb och ätit kakor enligt facebook. Stackars min mamma som får göra allt jobbigt i mitt liv. Jag har ju iofs tampats med långa sladdar och dubbelintegraler i helgen också, så nu är jag typ ikapp i flervaren så vi får se om det blir dugga i helgen, wihu! Meken låg jag inte lika mycket efter i och eftersom den här veckan har varit överkurs så borde jag inte ligga så mycket mer efter nu heller, så jag får väl försöka ta ikapp det också i veckan.
Nu har jag massa nya grannar i min korridor, bl.a. Celine från Paris som läser arkitektur och efter en mysig pratstund med henne, som pratade utmärkt engelska men en fantastiskt vacker brytning, påmindes jag om mina drömmar från högstadiet om Frankrike och Arkitektutbildningar. Nu är jag visserligen i en situation som jag absolut inte vill ge upp, men det var en härlig tid när man levde för sina drömmar ^^

1 kommentar:

  1. Prstsde du med Celine idag? Kan du inte försöka använda din franska på henne eller åtminstonde be henne prata franska med dig. Även om dina drömmar såg annorlunda ut på höggstdiet så lever du väl egentligen din dröm nu?

    SvaraRadera