onsdag 2 februari 2011

Allt och inget

det regnar mycket i Göteborg och då är det bra med ett paraply om man inte vill bli blöt, men det blåser också ganska mycket och då mår inte paraplyt så bra alltid, jag är i en liten sorg nu för mitt paraply har brutit ett ben och är inte lika fint längre !
Däremot så har jag klippt mig och det är riktigt fint ^^
Reaktioner på min nya frisyr:
Mamma: (efter en kvart) MEN! har du klippt dig? O_o

Lollo: Hej, kandukollaenbussåtmigsnyggthårhejdå!

Jenny: (Efter att ha stirrat en lång stund) Du har klippt dig va? Jag har funderat på vad det är som är annorlunda.

Peter: Hmm, vad är annorlunda, skoja ! Jag ser att du har klippt dig.

Joel: (När han hör om Peter) Ny frisyr alltså?!
Jag: Ja fast det är samma som igår när du kramade mig.
Joel: O_O


Emma har varit här i 2 dagar och vi har myst och kollat på Burlesque, GILLAS!

9 kommentarer:

  1. Jamen jag tittade ju inte på dig förrän jag förstod att du träffat Vedrana

    SvaraRadera
  2. Haha min reaktion var inte värd att skriva upp XD
    //Phish

    SvaraRadera
  3. Philip: *sa inget*
    Hanna: (till Lollo dagen efter) Philip sa inget så jag tror han tycker det var fult...
    Philip: (dagen efter på tåget till göteborg) Det är så ovant att se dig med det är snyggt
    Hanna: O_o

    SvaraRadera
  4. haha, ja men det vore inte lika kul om det inte fanns så många tards

    SvaraRadera
  5. tack ^^ det är skönt som fan :D

    SvaraRadera
  6. Blev det jobbigt med att börja styla håret? Eller har du börjat vänja dig? ^-^

    SvaraRadera
  7. jag köpte en volymmousse och den ger ganska bra resultat väldigt lätt ^^

    SvaraRadera