torsdag 24 februari 2011

Epicaps

En miss i det senaste inlägget är att sektionsbilen blev döpt till tvåan för det bara röstades fram varefter vår sektionsordförande yrkade på bordläggning av ärendet, vi tänker dock se till att detta blir namnet då detta redan hunnit fästa sig hos de flesta :)
Igår (onsdag) var det epicaps arrad av ett par 666-nollor så vi satt utanför vår föreläsningssal och slängde kapsyler och öl överallt, det var blöt och luktade öl. Jag gick ut hårt och blev röd snabbt trots att jag lyckades vinna ett par dueller, men de andra kom ikapp så småningom när jag slutade att capsa(inte i rödhet alltså). Enligt Mäsk såg mitt ansikte ut som ett sugmärke och 666 var inte tillräckligt bra på att capsa.
Jickard fick själv dricka majoriteten av de 20 öl som vi köpte och var väldigt mysig under kvällen, han lyckades dock ta sig hem med sin sista buss. Och gå på föreläsningen klockan 8 dagen efter.
Jag fick även nyheten att min syster med bihang kommer på besök i helgen, det blir en intressant kombo ihop med 9an bastun....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar