fredag 25 februari 2011

En vanlig dag?

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men jag har träffat någon som tycker mer om epic sax än Marina, och till råga på allt så är de nära besläktade med mig, närmare bestämt min bror och min "syster" och hennes syster...
Ja, jag har en mycket komplicerad familj!
Idag har jag sprungit runt på diverse platser tillsammans med både riktiga och imaginära syskon. Vi har trånat, spenderat och dampat lagom mycket.

Jickard har den här veckan haft problem med ett par kattstrumpor tillhörande Jeanette som förföljt honom och gjort hans liv surt, här är ett par matchande skor som jag hittade idag



och lite bilder från dagens session på Beyond Retro ^^

kön till systemet vid valand klockan halv 6 på en fredag
(om en vecka kan jag också gå in där! )


och diverse bilder av dagens fynd och snygga posér hemma hos mig 






 






2 kommentarer:

  1. JAG FINNS PÅ RIKTIGT, JAG ÄR EN RIKTIG POJKE!

    Gillar hur sexiga vi är ibland XD

    SvaraRadera
  2. Philip i minkpäls det är något det. Underbara skor, de måste du köpa till honom tycker jag utan att veta något i övrigt om kattstrumpor och så.

    SvaraRadera