måndag 7 februari 2011

i köket

min gamla favorit kines har flyttat härifrån men det har kommit en ny kille som bor mitt emot mig nu, han pratar jättemycket och ser alltid glad ut, han är jätterolig :)

Och så är det någon i min korridor som har klagat på hur köket ser ut så nu är iaf jag hysterisk och torkar allt jag ser, dags att skaffa en ordentlig kalender snart...

i övrigt är jag lite förvirrad då jag var helt bombsäker på att de hade bytt våra svarta äckliga och nedsuttna soffor till fräschare och vita när jag kom hit för en vecka sen. Och jag kommer ihåg hur jag var imponerad och klämde lite på dem men nu så är det samma gamla äckliga svarta soffor, mysterium mysterium...

jag hittade inte den svenska kakmonstrets sång så det fick bli den här istället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar