måndag 21 februari 2011

Manic Monday

igår upptäckte Peter hur otroligt snabb jag är när jag ska någonstans och i morse fick han uppleva mitt morgonhumör. Mina vänner var förvånade över hur tidigt jag var på skolan men fick ganska snart veta orsaken.
Det var svårt att hålla ögonen öppna under förmiddagen, knappt 6 timmar är en ganska skarp kontrast om man jämför med 10 timmar som jag snittat sista veckan. Men lite tupplurer under rasterna så tog jag mig igenom föreläsningarna hyfsat i alla fall.
På eftermiddagen piggnade jag iaf till lite och lyckades ta mig igenom en hel del flervar, men när klockan började bli lite mer slog förkylningen och sömnbristen igenom och huvudet tycktes väga alltmer så nöjd för dagen pallrade jag mig hem för en dusch och snart blir det sängen ^^

SÅ SÖTA! Vill ha en av varje typ ^^

3 kommentarer:

  1. De är ju supersöta, var kan man få tag i dem? jag skulle vilja ha en klamydia, en galna kosjuka eller varför inte en fotsvamp.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas ni menar gosedjuren och inte sjukdomarna O_O
    //Phish

    SvaraRadera
  3. "här hanna, klamydia"

    "åh, vad gulligt"

    XD

    SvaraRadera