onsdag 16 februari 2011

Sjuk ?

jag har verkligen inte tid med det nu, men jag har spytt och mår allmänt jättedåligt.. mår dock yttepyttelite bättre efter en tupplur, tror att jag ska tycka lite mer synd om mig själv och gå till willys och köpa glass för att tröstäta, i värsta fall så spyr jag upp det och då behöver jag inte våndas över alla kalorier och annars så kan jag vara nöjd med att ha fått i mig någonting ^^ 

igår var jag och Peter på the Tourist, den var ganska bra, jag ÄLSKADE inredningen i hotellrummet och båtarna och Venedig, men Peter är glädjedödare och sa att Venedig var överskattat O_o 
Idag har jag vikt ett hjärta av en hundralapp eftersom Philip hade fått ett av Pontus som han sedan gav till mig så var jag tvungen att testa ^^ 
jag tror att min är den som ligger på den >> sidan den andra har Pontus vikt

1 kommentar:

  1. Funkade kakaorna? Mår du bättre nu eftersom du vill äta vitpepparsås eller är det för att slippa magsjuk (det borde vara för sent nu)Ger du bort din hundralapp

    SvaraRadera